Domů
SMARTboxy

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamovat a vrátit zboží můžeš jednoduše tak, že vyplníš reklamační formulář ZDE na stránce Unboxino.

Reklamace

Stačí vyplnit reklamační formulář zde pod odkazem a zboží do 14 dní poslat zpět na Unboxino, na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. O tom, jak budeme tvoji reklamaci řešit, tě budeme informovat prostřednictvím mailu.

Reklamovat jakékoliv zboží je možné do 12 měsíců od jeho doručení. Pokud se na výrobku do té doby objeví závada, obvyklým řešením je výměna kus za kus téhož druhu zboží, i když se může jednat o výrobek jiné značky i designu, případně od jiného výrobce. Pokud tedy budeš reklamovat bezdrátová sluchátka, vyměníme ti je za jiná bezdrátová sluchátka.

Pokud bylo zboží doručeno poškozené, stačí vyplnit reklamační formulář zde na stránce (link) a zboží do 14 dní poslat zpět na Unboxino, na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. Unboxino ti vrátí peníze, které jsi za svůj SMARTbox zaplatil/a.

Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy

Koupené zboží můžeš vrátit (odstoupení od smlouvy), ale je třeba tak učinit nejpozději do 14 dní od doručení zboží. Podmínkou také je, aby se zboží vrátilo nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a v původním SMARTboxu.

V takovém případě je potřeba vyplnit prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy, na které můžeš využít i náš formulář. Obdržení tohoto prohlášení potvrdíme mailem. 

V případě odstoupení od smlouvy máš nárok na vrácení peněz.

Postup reklamací a vrácení zboží se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.

Adresa pro vrácení zboží:

unboxino.cz

Nákladní 1032 

415 01 Teplice

(pozn. vedle studia Podlahy Tichý)

Back to Top
Smartbox byl přidán do košíku